måndag 9 februari 2009

..


Har inte skrivit på ett tag nu men men.. Har jobbat lördag och söndag skulle egentligen jobbat fredag också men det behövdes ju inte så jag fick inte jobba :@ samma sak hände lördag och söndag för att då var där heller ingenting att göra för att där inte va nått folk, så jag och Sandra fick skiten och var tvungna att sluta vi blev riktig sura för Emmy fick jobba mycket mer än oss och det är vi som kommer först när det gäller jobb......Men iaf i lördags var jag hos Sara och gjorde tacos och kollade på film när min jävla mobil slutar fungera blir riktigt förbannad så nu har jag Annies gamla mobil en samsung och jag fattar ingenting :P men men jag har haft huvudverk nu 2 dagar sjukt jobbigt får se hur det blir imorron när jag ska jobba för Sandra..


pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar