lördag 2 januari 2010

Uppdatering !

Nyår:
Jag och Johanna gjorde v oss hemma hos henne (: sen tog vi bussen till Lina på rosengården där vi skulle vara klockan sju. Där va Lina givetvis med även Sussi och Olivia (:

När vi kom dit så åt vi pizza sen lekte vi lite typ packet och sånt :P fick även 2 shottar tequila av Olivia ;) Najs som fan. Efter mat och lek så blev det efterrätt, chokladpudding :D sen vid elva drog vi ner till kärnan. Då Johanna fick ta hand om Sussi som inte mådde jätte bra :P så Johanna och Sussi gick ner till knutan (:Där fick dom vänta på mig, Olivia och Lina för att jag skulle hitta Eleonor (: och när vi kom ner till knutan så träffade vi klippan och "tomten" lite knepiga va dom faktiskt ville ha med mig ut och skit :S

Sen kom en uteliggare fram och bad oss om pengar och då fick sussi en hatt av honom hahaha hon typ bad han om den :P

Sen skulle jag vänta på Kristian för att jag skulle träffa han och Olivia väntade med mig, men det blev inget. Så tjugo i två tog vi bussen upp till Lina igen. När vi kom hem till Lina hade Johanna bäddat ner Sussi i en säng och sen satt tydligen hon med Sussi där i typ 1 ½ timme xD

Jag ringde bussjenny för att se när bussen gick och då gick den 02.04 men klockan var 02.01 då så vi hann inte så då tänkte vi att vi tar nästa buss men då var det tydligen den sista bussen hem och var tvungna att gå hem från rosengården. det va sjuukt kallt! Och iom min knäskada så mådde mina knä inte särskilt bra när vi gick i kylan :/ när vi kom hem så kunde jag inte gå normalt och våra benen va rödsprängda.


Igår:
Vaknade typ kvart i 2 sen stack jag hem vid halv6 för att äta sen stack jag ner till henne igen för att kolla film (: det blev Tomorrow never dies och den hade Johanna aldrig sett innan :P HAHA sen slutade de med att jag stack hem vid ett eller två som har blivit en vana detta lovet xD


Idag:
Idag har jag bara legat i sängen och kollat tv/film blev typ 4 olika filmer :P nu ska jag typ sova och ladda inför träningen imorron (:



PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar